Monday, January 16, 2017

Independent Beuty Consultant



Saya Perunding Kecantikan Bebas Mary Kay


Salam..Selamat datang ke blog saya.Saya adalah Perunding Bebas Kecantikan Mary Kay .Saya juga adalah pengguna tegar Mary Kay. 

Saya diperkenalkan dengan Mary Kay oleh rakan sekerja dimana beliau juga adalah seorang perunding kecantikan bebas Mary Kay. Pada mulanya saya juga tidak yakin dengan produk Mary Kay,.

Oleh sebab kulit saya ada strech mark selepas melahirkan anak ke-2 saya, sy terus mancari2 produk apa yang terbaik utk hilangkan strechmark saya, dan saya terbaca iklan rakan saya, dan terus PM utk barang2 tersebut.

Saya ditarik dengan penggunaan produk Mary kay juga kerana selepas saya menggunakan produk tersebut kulit saya kembali seperti sediakala. saya berasa sangat teruja dan gembira, 

Selepas skin care class yang dibuat bersama, beliau berjaya menarik saya menjadikan produk mary kay sebagai skin care harian saya.





Untuk mendapat kulit yang cantik dan sihat memerlukan masa kerana sebagaimana tempoh kitaran haid wanita yang mengambil masa sekurang kurangnya 28 hari untuk satu kitaran lengkap, begitu juga dengan pembaharuan kulit wajah. Mary kay memastikan kulit dirawat dari dalam, bukan daripada luaran seperti produk lain yang bertindak sepantas kilat kulit terus menjadi cantik. Produk tersebut biasa mengakis dengan teruk kulit luar menampakkan kulit dalam yang sebenarnya masih lagi sensitif terhadap persekitaran. Kesannya kulit menjadi kemerahan dan pedih di bawah panas matahari. 

Berkat kesabaran, setelah setahun kesan penggunaan Produk Mary Kay semakin jelas dan ketara. Memang lain dari produk sebelum ini. Kulit saya dipelihara dan dipulihara dengan baik oleh produk Mary Kay. Semakin hari saya semakin yakin dengan Mary Kay mendorong saya mengajak anda semua bersama memiliki kulit cantik sihat yakin seperti saya. 






Sebagai perunding kecantikan bebas Mary Kay yang amat yakin dengan produk Mary Kay, tugas saya kepada anda yang merupakan customer vvip saya termasuklah :

i - Memberi panduan untuk mengenal pasti jenis kulit dan keperluan kulit anda
ii - menerangkan jenis kulit dan produk yang menarik perhatian anda serta kesesuaian produk tersebut dengan keperluan kulit anda
iii - Memberi cadangan jenis produk Mary Kay sesuai dengan bajet dan keperluan kulit anda
iv - memberi pengetahuan tentang teknik penjagaan kulit wajah yang betul dan berkesan
v - Menerangkan langkah-langkah penggunaan produk bagi mendapatkan kesan maksimum
v - memudahkan anda mendapatkan produk Mary Kay anda dalam tempoh yang singkat sama ada dengan kaedah pengeposan dan cash on delivery.


 Hubungi saya

Aina Ismail
Independent Beauty Consultant Mary Kay

Call/SMS/WhatsApp
017-5012207
E-mail : aina1910@gmail.com

Untuk rundingan kecantikan percuma anda

SEKARANG..!!!

No comments:

I'm Your Beauty Consultant :)

I'm Your Beauty Consultant :)
I'm doing full time as a TM staff and also i love to be Mary Kay Independent Beauty Consultant as part of my career. If you are interested in buying product of Mary Kay, receiving a free skincare class and individual consultation or hosting a party, please call my number 017-5012207 or email me at aina1910@gmail.com